ثبت نام از دانش آموزان کلاس اولی و هفتمی فردا آغاز می‌شود

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم فردا (۲۰ خرداد) در استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نحوه ثبت نام دانش آموزان و شرایط آن گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم  ۲۰ خرداد و پایه دهم نیز  ۱۷ تیر شروع می‌شود و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

عبدالله روشن با بیان اینکه پایگاه سنجش نوآموزان از اول تیر شروع به فعالیت می‌کند، افزود: کودکان ورودی پایه اول ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان هستند و ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی تا قبل از ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش موقت خواهد بود.

وی بر لزوم اجرای محدوده بندی جغرافیایی برای ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: فرزندان فرهنگیان، هنرجویان هنرستان‌ها و مدارس خاص از این دستورالعمل معاف هستند و می‌توانند در خارج از محدوده جغرافیایی ثبت نام کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص از جمله شاهد، نمونه، تیزهوشان و همچنین مدارس هیات امنایی، ۷۰ درصد تخفیف شهریه ثبت نام برای فرزندان فرهنگی استان لحاظ خواهد شد.

روشن، با اشاره به ماده ۳۰ آیین نامه مدارس گفت: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان دریافت هرگونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی مجاز نیست.

انتهای پیام/ک

آغاز ثبت نام کلاس اولی ها و هفتمی‌ها از فردا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.