رییس جهاددانشگاهی استان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از شروع ثبت‌نام دوره‌های تابستانه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، منصور تاجری رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت نیروی متخصص مورد نیاز برای پیشرفت کشور از ماموریت‌های اصلی معاونت آموزشی این نهاد علمی و انقلابی بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی زاهدان، زابل و ایرانشهر بزرگترین مراکز آموزشی کوتاه مدت تخصصی استان با اساتید حرفه‌ای است، ادامه داد: این مراکز طی ایام سال اقدام به برگزاری کلاسها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعدد با زمینه‌های مختلف برای فراگیران آزاد و کارکنان دولت می‌کنند و در ایام تابستان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان نیز دوره‌های آموزشی مختلف با شرایط ویژه‌ای طراحی و پیش‌بینی کرده است.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان افزود: دوره‌های آموزشی این مراکز برای ایام تابستان شامل دوره‌های آموزشی زبان‌های‌خارجی (انگلیسی- آلمانی- اردو- فرانسه- عربی)، دوره‌های ترمیک در کلیه رده‌های سنی (کودکان، نوجوانان، بزرگسالان)، دوره‌های تخصصی مکالمه و بحث آزاد (Listening& Speaking)، دوره آمادگی آزمون‌های (IELTS,MSRT) و دوره‌های تخصصی نرم افزار‌ها SPSS، MATLAB، MSP می‌شود.

دکتر تاجری تصریح کرد: دوره ICDL ویژه نوجوانان و بزرگسالان، فتوشاپ، فوریت‌های پزشکی، تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، دوره‌های حسابداری و دوره‌های فنی و مهندسی و در مجموع ۷۰۰ دوره عمومی و تخصصی مهارت محور و دانش گستر نیز از دیگر دوره‌های طراحی شده مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برای ایام تابستان است.

او یادآور شد: تخفیفات ویژه برای دارندگان حکمت کارت (نیرو‌های مسلح)، فرهنگیان و دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان جهت حضور در این دوره‌ها در نظر گرفته شده است.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته به آدرس زاهدان خیابان دانشگاه - ابتدای بلوار جانبازان مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی زاهدان مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۴۱۳۶۵۰ و در ایرانشهر خ طالقانی، مرکز اموزش جهاد دانشگاهی مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۳۷۲۳۰۰۱۲_۱۳ و زابل نبش خ مطهری ۲۶ مراجعه یا با شماره تلفن ۳۲۲۸۱۳۱ تماس حاصل فرمایند.

دکتر تاجری در ادامه به آموزش اشتغال‌محور برای ۱۰۰۰ سرباز وظیفه سطح استان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: پس از آموزش موفقیت‌آمیز ۱۰۰۰ نیروی مورد نیاز صنعت گاز استان طرح آموزش ۱۰۰۰ سرباز وظیفه نیرو‌های مسلح استان را طراحی و تدوین کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح آموزش‌های کاربردی را به پادگان‌ها می‌بریم و ۱۰۰۰ سرباز وظیفه نیرو‌های انتظامی، ارتش، سپاه و مرزبانی استان را آموزش مهارت‌های عمومی در حوزه کارآفرینی، اشتغال و مهارت‌های زندگی خواهیم داد.

انتهای پیام/ع

دوره‌های تابستانه جهاددانشگاهی آغاز شد

 

برچسب ها: دانشگاه ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه یوسف زهز
۱۶:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
چ جوری میتونم در آزمونها جهاد دانشگاهی شرکت کنم
آخرین اخبار