علی علیزاده در واکنش به افشا شدن ماهیت جعلی یک حساب توییتری به نام حشمت علوی مطلبی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

دیر یا زود ماهیت شخصیت‌های جعلی و ساختگی توییتر افشا می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی ساکن لندن در واکنش به افشا شدن جعلی بودن حساب کاربری حشمت علوی فعال حقوق بشری در صفحه توییتر خود نوشت:

«حشمت علوی ۲‌سال گذشته بیش از صدبار مرا مورد آزار اذیت و افترا قرار داد. او خود را فعال سیاسی میخواند و‌ مرتب در سایت‌های معتبر فوریز و فدرالیست و العربیه انگلیسی علیه ایران مینوشت. حالا اینترسپت ثابت کرده علوی وجود خارجی نداشته و توسط گروهی از مجاهدین تروریست در آلبانی اداره می‌شده»

دیر یا زود ماهیت شخصیت‌های جعلی و ساختگی توییتر افشا می‌شود

«پایان کار حشمت علوی پایان کار بسیاری از شخصیت‌های جعلی و ساختگی توییتر فارسی است که دیر یا زود افشا می‌شوند. پیرزنان و پیرمردهایی در آلبانی که نقش دختران و پسران جوان معترض مقیم تهران را بازی می‌کنند.»

دیر یا زود ماهیت شخصیت‌های جعلی و ساختگی توییتر افشا می‌شود

گفتنی است؛ پایگاه خبری اینترسپت در گزارشی اعلام کرد که حشمت علوی که با نام فعال حقوق بشری شناخته می‌شود، شخص واقعی نیست و یک شخصیت مجازی ساخته‌دست منافقین است.

سال گذشته هنگامی که دونالد ترامپ در تکاپوی خروج از برجام و به دنبال راهی بود تا بر فشار‌های مخالفان غلبه کند، کاخ سفید مدعی شد توافق هسته‌ای موجب افزایش بودجه نظامی ایران شده است و «واشنگتن پست» هم خواهان منبعی برای این ادعا شد. در پاسخ، کاخ سفید به مقاله‌ای استناد کرد که «حشمت علوی» در «فوربز» نوشته بود.

حال مشخص شده است که اساساً فردی به نام «حشمت علوی» که این مقاله را نوشته باشد وجود حقیقی ندارد و این در واقع شخصیت‌سازی اعضای گروهک منافقین در راستای اجرایی شدن عملیات‌های تبلیغاتی خود بود.

دیر یا زود ماهیت شخصیت‌های جعلی و ساختگی توییتر افشا می‌شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار