واکنش یک فعال فضای مجازی به تماس تلفنی ناشناس آذری جهرمی

تقصیر خانم اپراتور چیست که وزیر ارتباطات روال کار زیرمجموعه خودشان را نمی‌دانند؟!/ سخت‌تر از وزارت در‌ جوانی، رانژه کردن خطوط تلفن است


علی قلهکی با بیان چند نکته درباره تماس تلفنی ناشناس وزیر ارتباطات با پشتیبانی اینترنتی مخابرات (۲۰۲۰)، آن را مورد نقد قرار داد و تحلیل متفاوتی پیرامون این تماس تلفنی ارائه کرد.


چرا پاسخ حرفه‌ای خانم اپراتور وزیر جوان را قانع نکرد؟!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قلهکی فعال فضای مجازی در واکنش به انتشار فایل صوتی مکالمه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با پشتیبانی اینترنتی مخابرات (۲۰۲۰) رشته توییتی را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید: تماس تلفنی ناشناس آذری جهرمی با پشتيبانی شرکت‌های مخابراتی +فایل صوتی


قلهکی در پست منتشرشده در حساب کاربری شخصی خود با بیان جزئیات این اتفاق چند نکته در مورد تماس تلفنی جهرمی با آن اپراتور مطرح کرد که در ادامه می‌توانید بخوانید:

امروز یک فایل صوتی از تماس تلفنی آذری جهرمی با کارمند یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در کانال‌هایِ تلگرامی همیشه حامیِ وزیر(ایسنا، انتخاب، کانال های میلیونی که ممبر خود را مدیون وزارت ارتباطات هستند و ....) منتشر شد. این مکالمه جدایِ از شوآف درک نشدنی! نشان دهنده اشتباه وزیر ارتباطات در اصول ابتدائی وزارت خانه تحت مدیریت‌خود است.

در ادامه متن پیاده شده مکالمه و اشتباهات وزیر و چند سوال را می‌آورم، بخوانید لطفا؛

آقای جهرمی زنگ زدند به پشتیبانی یک شرکت وگفته‌اند؛ "من اینترنت ندارم، خانم اپراتور شرکت هم چک کرده و می‌گوید خط شما اینترنت دارد ولی از ما سرویس نگرفته‌اید، آقای جهرمی گفته‌اند یعنی چی با شما نیست، مگه شما مخابرات نیستید؟!

چرا پاسخ حرفه‌ای خانم اپراتور وزیر جوان را قانع نکرد؟!

 ‏اون خانم گفتند ما شرکت خدمات دهنده اینترنت مخابرات هستیم، نه خود مخابرات! بعد آقای وزیر خودشان را نباخته و می‌گویند یعنی زنگ زدم به شاتل؟! خانم اپراتور با صبر و البته با تعجب گفته‌اند خیر آقا! شاتل یک شرکت دیگر خدمات دهنده دیگر است و به ما ربطی ندارد، از شرکت مخابرات آمار بگیرید و ببینید خط شما از کدام شرکت اینترنتی خدمات می‌گیرد"متوجه ماجرا شدید؟! اپراتور شرکت پاسخی حرفه‌ای‌ به وزیر داده‌ بعد وزیر ارتباطات توئیت کرده‌‌اند که زنگ زدم و بلد نبودند!

تقصیر خانم اپراتور چیست که وزیر ارتباطات روال کار زیرمجموعه خودشان را نمی‌دانند؟!


چرا پاسخ حرفه‌ای خانم اپراتور وزیر جوان را قانع نکرد؟!

امیدوارم آقای آذری جهرمی فهمیده باشند که اینترنت، یکی از سرویس‌های شرکت مخابرات ایران است و پشتیبانی این دو از هم جدا هستند!

چرا پاسخ حرفه‌ای خانم اپراتور وزیر جوان را قانع نکرد؟!

شاید برای برخی از این تماس تجربه‌ای حاصل شود و بفهمند سخت‌تر از وزارت در‌ جوانی، رانژه کردن خطوط تلفن است؛ چون همیشه یک صندلی برای وزیر شدن هست ولی همیشه رانژه آزاد پیدا نمی‌شود!


چرا پاسخ حرفه‌ای خانم اپراتور وزیر جوان را قانع نکرد؟!

اما سوال مهم پایانی این است که آیا آذری جهرمی با همین سطح از سواد، پیشرفتِ شبکه‌ی ملی اطلاعات را ۸۰ درصد اندازه‌گیری کرده است؟!

چرا پاسخ حرفه‌ای خانم اپراتور وزیر جوان را قانع نکرد؟!

گفتنی است؛ روز گذشته آذری جهرمی در حساب کاربری شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی درخصوص اقدام عملی‌اش برای پیگیری نحوه ارائه خدمت این شرکت‌ها توضیح داده بود. او به دلیل معطلی و برخورد نامناسب آنها تنها دو هفته به سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت داد تا این وضع را اصلاح کنند.


بیشتر بخوانید:

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به رگولاتوری برای بهبود خدمات پشتیبانی مخابرات

واکنش مدیرعامل مخابرات به انتقاد آذری جهرمی از کیفیت پشتیبانی این شرکت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار