استاندار تهران مطرح کرد؛

شناخت وضع موجود گام اول برای افق ۱۴۰۰

محسنی بندپی گفت: شناخت وضع موجود کمک می‌کند تا بتوانیم قدم‌های بعدی را با جدیت بیشتری برداریم.

 ضرورت تامین برق شهرک های صنعتی با مدیریت مصرفبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه رفع مشکلات برق شهرک‌های صنعتی استان تهران، به ریاست محسنی‌بندپی، استاندار تهران، امامی‌امین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مسئولین دستگاه‌های مرتبط و مسئولین تعدادی از شهرک‌های صنعتی استان در محل استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در این جلسه، ضمن اشاره به لزوم کمک همه جانبه برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: شناخت وضع موجود کمک می‌کند تا بتوانیم قدم‌های بعدی را با جدیت بیشتری برداریم و برای افق ۱۴۰۰ و ۱۴۵۰ وضعیت آب بخش صنعت، شرب و کشاورزی تهران مشخص شود.

وی همچنین در مورد تامین برق شهرک‌های صنعتی افزود: همه ظرفیت‌های قانونی به کار گرفته می‌شود تا فعالیت شهرک‌های صنعتی استان استمرار پیدا کند.

مقام عالی دولت در استان تهران، تصریح کرد: انتقال آب از سد ماملو عملیاتی بوده و ما را به هدف نزدیک می‌کند. چرا که یک و نیم میلیارد از ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار آن پرداخت شده و نیروگاه‌ها هم باید سهم خود را پرداخت کنند.

محسنی بندپی یادآور شد: در رابطه با برق شهرک عباس آباد برای ایجاد پست ۶۲ مگاواتی، سازمان برنامه بودجه نسبت به تامین ۲۵ میلیارد اعتبار مورد نیاز اقدام کند.

وی همچنین در پایان نیز عنوان کرد: به لحاظ فنی و تکنیکی استقرار واحد‌های ۴۰ مگاواتی و میزان گاز مصرفی آن بررسی شود همچنین مدیریت مصرف نیز از مصوبات است که با همکاری شرکت توزیع برق و شهرک‌های صنعتی انجام شود تا ۱۰۰ مگاوات به ظرفیت‌های موجود اضافه کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار