شرکت HMD Global به مشکل در نام‌‌گذاری گوشی‌های نوکیا اذعان دارد

شرکت HMD Global به تازگی به وجود مشکل در نام‌گذاری گوشی‌های نوکیا که موجب گیج شدن خریداران می‌شود، اعتراف کرد.

شرکت HMD Global به مشکل در نام‌‌گذاری گوشی‌های نوکیا اذعان داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، HMD Global شرکت فنلاندی که مسئول تولید گوشی‌های نوکیا است، سالانه تعداد زیادی گوشی جدید عرضه می‌کند که تمام سطوح قیمتی را پوشش می‌دهند. هر چقدر یک شرکت تعداد گوشی‌های بیشتری را به صورت سالانه عرضه کند دنبال کردن آن‌ها پس از گذشت چند سال برای او سخت‌تر می‌شود.

اگر شرکت سازنده برای همه محصولات خود از یک طرح نامگذاری واضح استفاده نکند مطمئنا مصرف کنندگان گیج خواهند شد. شرکت HMD باور دارد که در زمینه تولید گوشی‌های مختلف که تمام رنج قیمت‌ها را دربر می‌گیرد فوق‌العاده عمل کرده، اما این را نیز قبول دارد که در بخش نام‌گذاری واضح برای کالا‌های خود شکست خورده است.

پراماک شرف، مدیر عامل HMD Global، گفت که اگرچه شرکتش حداقل ۱۲ گوشی هوشمند جدید را در هند عرضه کرده است باز هم عملکرد ضعیفی در نام‌گذاری‌های واضح داشته است. او گفت: «ما این را به مصرف کنندگان و به طور کلی به همه بدهکاریم و باید نام محصولات خود را واضح انتخاب کنیم. من اعتقاد دارم که این کار را نکرده‌ایم، در نتیجه این بخشی است که برای بهتر شدن ما باید روی آن بیشتر کار کنیم.»

شرکت HMD Global به مشکل در نام‌‌گذاری گوشی‌های نوکیا اذعان دارد


بیشتر بخوانید: باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری Zenfone 6 Edition 30 چه مزیت‌هایی دارد؟


اگر چه این شرکت فنلاند سعی کرده است نامگذاری محصولاتش را در طول مسیر مشخص کند، مشتریان هنوز هم آگاه نیستند که بین گوشی‌های نوکیا ۳ و ۳.۱ یا نوکیا ۸ و ۸.۱ تفاوت زیادی وجود دارد. این مسئله خود نمونه‌ای از انتخاب بسیار ضعیف نام‌ها در این شرکت است.

خبر خوب این است که HMD برای حل این مسئله مهم تصمیم‌گیری خواهد کرد و استراتژی جدید شرکت شامل روشی برای نامگذاری واضح‌تر محصولات است. بدین صورت شناسایی گوشی‌هایی کاربران که قصد خرید آن‌ها را دارند آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

نام‌گذاری محصولات HMD Global موجب گیج شدن خریداران می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار