نمایشگاه E3 2019؛

گیم پلی جدید بازی Dying Light 2 منتشر شد +فیلم

شرکت مایکروسافت در کنفرانس شب گذشته خود گیم پلی جدیدی از عنوان Dying Light 2 را نمایش داد.

گیم پلی جدید بازی Dying Light 2 منتشر شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Dying Light 2 که قرار بود در کنفرانس شرکت سازنده آن یعنی Square Enix معرفی شود ناگهان در کنفرانس روز گذشته شرکت مایکروسافت گیم پلی جدید از  آن منتشر شد. شب گذشته و در کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت، تریلری جدید از عنوان Dying Light 2 منتشر کرد که جزییات نسبتا مهمی از بازی را نمایش داد.

این تریلر در ابتدا شهری که بر اثر اتفاقات پساآخرالزمانی تخریب شده بود را نمایش می‌دهد که داستان بازی در آن جریان خواهد داشت و برای شخصیت اصلی بازی که Aiden است حکم زمین بازی پارکور را خواهد داشت. در این تریلر برخی از روش‌های کشتن زامبی‌های موجود در بازی که نسبت به نسخه قبلی اتین سری هم از نظر تعداد و هم از نظر هوش مصنوعی بهبود داشته اند، نمایش داده می‌شود.

گیم پلی جدید بازی Dying Light 2 منتشر شد + فیلم

در این نسخه هم علاوه بر ویروس زامبی که در شهر پخش شده است دو گروه از مردم نیز با یکدیگر در حال درگیری هستند و شخصیت اصلی داستان وظیفه دارد این وضعیت را بهبود بخشد. شعاری هم که آیدن در طول این تریلر چنیدین بار تکرار می‌کند " اجازه نخواهم داد تبدیل به حیوان شوم" است که نشان از شدت مبارزات در طول بازی دارد.

در مراسم E3 سال گذشته بسیاری از گیم پلی‌ها از جمله تریلر همین عنوان پشت در‌های بسته و برای افراد خاصی نمایش داده شد، اما اینبار گیم پلی عنوان Dying Light 2 برای عموم منتشر شد که نشان می‌دهد ساخت عنوان مذکور به پایان رسیده است. از طرفی هم عنوان مذکور از لحاظ بصری و گرافیکی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است و شرکت سازنده سعی کرده است حداکثر توان خود را برای طراحی این عنوان بگذارد.


بیشتر بخوانید: نسخه بعدی سری God Of War در حال ساخت است


این عنوان بار دیگر در کنفرانس شرکت Square Enix که امروز در ساعت ۶ بعد از ظهر برگزار می‌شود، نمایش داده خواهد شد. همچنین این عنوان قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

در ادامه گیم پلی این عنوان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

مایکروسافت گیم پلی جدید بازی Dying Light 2 را به نمایش گذاشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.