نسخه بعدی سری God Of War در حال ساخت است

کارگردان سری God Of War با انتشار توییت‌های عجیبی، یه طور غیر مستقیم خبر ساخت نسخه بعدی God Of War را اعلام کرد.

نسخه بعدی سری God Of War در حال ساخت استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان God of War یکی از عنوان انحصاری بسیار پرطرفدار کنسول پلی استیشن ۴ است که در سبک اکشن و سوم شخص ساخته شده است. در ماه گدشته تصویر پس زمینه‌ای از این عنوان برای کنسول PS4 منتشر شد که شخصیت اصلی بازی به همراه پسرش در قایقی روی آب نشسته بودند. این تصویر زمینه زنده بود و قایقی که کریتوس و پسرش سوار بر آن بودند دائما در حال تکان خوردن بود. اما یکی از طرفداران این بازی روی قایق این دو شخصیت ، متنی را پیدا کرد که به یکی از زبان‌هایی که در بازی شخصیت‌ها با آن صحبت می‌کردند نوشته شده بود. این طرفدار با ترجمه کردن متن نوشته به عبارت " رنگک در حال آمدن است" رسید که خبر از ساخت نسخه بعدی از سری God of War را می‌داد.

نسخه بعدی سری God Of War در حال ساخت است

اما در چند روز گذشته کارگردان این مجوعه توییت‌های عجیبی را در صفحه رسمی خود منتشر کرد که بیشتر آن‌ها بدون موضوع نوشته شده بود. یکی ز کاربران سایت Reddit از کنار هم قرار دادن این توییت‌ها به این نتیجه رسید که توییت‌های چند روز گذشته با یکدیگر مرتبط بوده و به صورت غیر مستقیم در حال انتشار خبری هستند. این کاربر با کنار هم قرار دادن حرف اول این توییت‌ها، به عبارت "Ragnarok is Coming❤" رسید.


بیشتر بخوانید: وجود یک هیولای ناشناخته در تریلر عنوان Apex Legends: Season 2 +تریلر


ظاهرا شرکت سونی قرار است نسخه بعدی سری God Of War را نیز به بازار عرضه کند که حول نبرد رگناروک جریان خواهد داشت و این یکی از برترین خبرهایی است که در حاشیه برگزاری مراسم E3 برای گیمرهای پلی استیشن منتشر شد. نسخه چهارم سری God of War در حال حاضر برای کنسول PS4 در دسترس است و این عنوان تاکنون توانسته است به فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

انتهای پیام/

نسخه بعدی God Of War در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار