دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در مهرستان

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و ۲ مالخر اموال مسروقه خبر داد.

دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در مهرستانسرهنگ  ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن مذهبی و ساختمان‌های نیمه کاره درمنطقه "مسکن مهر" شهرستان مهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و کاراطلاعاتی سرانجام یک سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، متهم به ۷ فقره سرقت اعتراف کرد و گفت اموال مسروقه را به ۲ مالخر فروخته است

وی بیان کرد: مأموران در ادامه این عملیات محل این ۲ مالخر را که یک ضایعات فروشی در روستای کهن شهر بود شناسایی و هر ۲ نفر را در یک عملیان ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه متهمان به خرید اموال مسروقه از سارق اعتراف کردند گفت: در بازرسی از ضایعات فروشی این مالخران مقادیر قابل توجهی آهن آلات و میلگرد، سیم و کابل اداره برق، پمپ آب و سایر لوازم ساختمانی مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم احتمالی از این متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق ساختمان نیمه کاره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.