بازسازی ۲۷ کیلومتر از جاده قدیم کرمانشاه – روانسر

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، از بازسازی ۲۷ کیلومتر از جاده قدیم کرمانشاه – روانسر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت : با هدف کاهش تلفات جاده‌ای و تقسیم بار ترافیکی، عملیات بازسازی و بهسازی ۲۷ کیلومتر از جاده قدیم کرمانشا ه – روانسر در حدفاصل روستای «حسن آباد» تا «بنچله» انجام می‌شود.

وی گفت : حدود ۵۰ روستای شهرستان روانسر در این مسیر قرار دارند و بازسازی این جاده در بهبود وضعیت رفاهی و اقتصادی ساکنان این روستا‌ها بسیار تأثیرگذار است.

نماینده مردم شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی با بیان اینکه اجرای این پروژه از خواسته‌ها و مطالبات مردم است، ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت جهانی اورامانات از منظر تاریخی و فرهنگی در دستور کار است و پیشرفت خوبی هم داشته، مردم توقع دارند نتایج کار را لمس کنند و توسعه و بازسازی زیر ساخت‌ها یکی از همین خواسته‌های مردم است.

نادری اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قول مساعد داده اند که کار‌های خوبی اجرا شود و انتظار می‌رود با شتاب بیشتری انجام بگیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به گردشگری پذیری، مرزی بودن منطقه و وضعیت بحرانی راه‌های ارتباطی منطقه اورامانات، جاده‌های این منطقه نیازمند همت و توجه ویژه هستند .

 

 

انتهای پیام/د

کاهش تلفات جاده‌ای و تقسیم بار ترافیکی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار