سرکشی استاندار مرکزی به چند واحد تولیدی در ساوه

استاندار مرکزی در سفر یک روزه به ساوه از چند واحد تولیدی این شهرستان دیدن کرد.

سرکشی استاندار مرکزی به چند واحد تولیدی در ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان ساوه از چند شرکت تولیدی و صنعتی در شهر ساوه و شهر صنعتی کاوه دیدن کرد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید‌ها گفت: شرکت خودرو یی از جمله واحد‌های صنعتی و تولیدی بود که مورد بازدید قرار گرفت و با راه اندازی فاز دوم این شرکت، استان مرکزی و ساوه به قطب تولید خودرو کشور تبدیل خواهد شد.

آقازاده افزود: در حوزه فاز دوم این شرکت که با برخورداری از فناوری روز به بهره برداری رسیده است، اختلافاتی با شهرداری و برخی ادارات وجود داشت که برطرف شد و امیدواریم فاز دوم این شرکت که تولیدکننده خودرو‌هایی با مشارکت طرف اروپایی است ظرف دو سال آینده وارد چرخه تولید شود.

وی با اشاره به بازدید از شرکت نساجی هم گفت: این شرکت با ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد و روزانه بالغ بر ۵ هزار متر مربع انواع پارچه از جمله پارچه مورد نیاز صنعت هوایی کشور را تولید می‌کند و عرضه مستقیم تولید و محصولات این شرکت که با استقبال خوب مردم مواجه شده است از مزیت‌های مهم آن است.

استاندار مرکزی به بازدید از کارخانه صنایع غذایی هم اشاره و بیان کرد: این واحد صنعتی بدلیل آتش سوزی که در گذشته رخ داده بود، از چرخه تولید خارج شده و دچار مشکلات جدی شده بود و این مشکلات باعث شد که اشتغال این شرکت از هزار نفر به چهل نفر کاهش یابد.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک استان مرکزی و ساوه مشکلات این واحد‌ها بررسی و تصمیم گیری خواهد شد و براساس مصوبات این ستاد از طریق سیستم بانکی با تزریق سرمایه در گردش بخش اعظمی از مشکلات برطرف خواهد شد.

استاندار مرکزی همچنین در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان استان مرکزی و مسئولان شهرستان ساوه شرکت کرد.

انتهای پیام / ج

سفر یک روزه استاندار مرکزی به شهرستان ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.