معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

لزوم اطلاع رسانی به مردم در خصوص فعالیت ها در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان

خجسته پور گفت: بعد از پایان هر فاز کاری در پارک موزه باید تلاش های انجام شده در معرض دید مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعد از بازدید روند ساخت مجوعه پارک موزه دفاع مقدس در جلسه ای که با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد گفت : زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت بسیار مهم بوده و نیاز است تا در ایام هایی خاصی مانند سوم خرداد تلنگر هایی به مردم به خصوص نسل جوان در جهت حفظ میراث دفاع مقدس انجام شود .

معاون سیاسی امنیتی اجمتاعی استانداری سمنان افزود : مهمترین ارزش کشور ما ارزشهای هشت ساله دفاع مقدس بوده و پارک موزه دفاع مقدس میراث معنوی و تجسمی دفاع مقدس را برای آیندگان ایجاد می کند .

خجسته پور با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در پارک موزه دفاع مقدس تصریح کرد : بعد از پایان هر فاز کاری در پارک موزه باید تلاش های انجام شده در معرض دید مردم قرار گیرد .

وی ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در ایام سوم خرداد گفت : آزادسازی خرمشهر نه تنها یک اتفاق بزرگ در دفاع مقدس بود ، بلکه نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بوده است .

معاون سیاسی امنیتی اجمتاعی استانداری سمنان ضمن تاکید بر استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزار های جدید در جهت آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد : در هفته دفاع مقدس باید برنامه های خلاقانه در جهت ایجاد تاثیرگذاری بیشتر بر مردم انجام شود .

انتهای پیام / گ 

بازدید معاون استاندار سمنان از روند ساخت مجوعه پارک موزه دفاع مقدس

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار