اعلام محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در خوزستان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان گفت: دانشگاه شهید چمران حوزه اصلی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، آموزشکده فنی دخترانه و پسرانه شهید چمران، جهاد دانشگاهی حوزه‌های فرعی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علیرضا جلیلی‌فر، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان گفت: آزمون کارشناسی ارشد در ۳ نوبت در صبح و عصر پنج شنبه و صبح جمعه برگزار می‌شود. دانشگاه شهید چمران اهواز حوزه اصلی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اهواز است و دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، آموزشکده فنی دخترانه و پسرانه شهید چمران، جهاد دانشگاهی حوزه‌های فرعی هستند.

وی افزود: در خوزستان در مجموع ۳۵ هزار و ۷۲۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹۶ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۳۰ نفر مرد هستند. در مجموع در اهواز ۲۴ هزار و ۱۲۷ نفر شامل ۱۲ هزار و ۲۰۵ زن و ۱۱ هزار و ۹۲۲ مرد در این آزمون شرکت خواهند کرد که آزمون ۱۲ هزار و ۲۱۹ نفر از این داوطلبان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

جلیلی‌فر بیان داشت: این آزمون در دزفول نیز در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در  دانشگاه‌های صنعتی خاتم الانبیا بهبهان و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خوزستان تصریح کرد: باجه‌های رفع نقص از امروز کار خود را در ورودی شمالی (درب پل پنجم) دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز و  از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ فعال است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در همه حوزه‌های امتحانی، در نوبت صبح ساعت ۶:۳۰ و در نوبت عصر ساعت ۱۳ درب‌ها باز می‌شوند. آغاز فرایند آزمون در نوبت صبح ۷:۳۰ و در نوبت عصر ۱۴:۳۰ خواهد بود. زمان برگزاری آزمون نیز در نوبت صبح ساعت 8 صبح و در نوبت عصر ساعت ۱۵ است.

جلیلی‌فر ادامه داد: آخرین اتوبوس ما در دانشگاه شهید چمران اهواز در نوبت صبح ۷:۴۵ دقیقه صبح و در نوبت عصر ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه حرکت می‌کند و از داوطلبان می‌خواهم به موقع در محل آزمون حوزه پیدا کنند.

فراهم سازی شرایط برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 

برچسب ها: سازمان سنجش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.