تجلیل از دانش آموزان بهبهانی موفق در کنکور سراسری

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: باحضور خانواده ها، از ۸ دانش آموز رتبه زیر یکهزار کنکور سراسری از دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی تجلیل به عمل آمد.

عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: با حضور دانش آموزان، خانواده‌ها و کارکنان دبیرستان متوسطه دوره دوم شاهد امام جواهر بهبهانی، آیین تجلیل از ۸ پذیرفته شده کنکور سراسری با رتبه زیر یکهزار برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از تلاش و زحمات دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز و اولیاء دلسوز آنان به عنوان همراهان و حامیان حقیقی فرزندان خود، قدرانی شد.

عبدی پور ادامه داد: برگزاری این برنامه‌های تشویقی می‌تواند الگوی علمی موفق و زمینه ساز کوشش و تلاش بیشتر در سایر دانش آموزان در امر تحصیل باشد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از زحمات مدیریت، معاونین، دبیران پرتلاش و اولیاء دلسوز دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی که نقش ارزنده‌ای در کسب این موفقیت آموزشی داشته اند، تشکر کرد.

یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان نیز بیان داشت: همراهی و همدلی اولیاء با فرزندانشان در امر تحصیل به خصوص آزمون استرس زا و رقابتی کنکور، نقش مهمی در موفقیت علمی آنان داشته و این نقش اثرگذار را بیشتر مادران ایفا می‌کنند.

وی افزود: مادران با همراهی و همدلی، در موفقیت فرزندان شان نقش کلیدی دارند و برقراری ارتباط موثر و دوستانه با فرزندان و فراهم کردن شرایط مناسب برای مطالعه و آمادگی درسی و کنکوری دانش آموزان از مهمترین وظایف خانواده‌ها است.

انتهای پیام/م

برپایی مراسم قدر دانی از دانش آموزان برتر بهبهان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.