گزینه های هدایت تیم فوتبال کارون اروند مشخص شدند

مسئولان باشگاه فوتبال کارون اروند خرمشهر برای نیمکت فصل آینده تیمشان، چهار گزینه مطرح دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته یک موفق شد با تک گل دقیقه آخر احسان پیرهادی از روی نقطه پنالتی، قشقایی شیراز را در خانه شکست دهد تا با این پیروزی حکم بقایشان را در لیگ یک بگیرند.

شاگردان هومن افاضلی در فصلی که گذشت مشکلات مالی شدیدی داشتند که همین امر سبب اعتصاب های طولانی مدت بازیکنان این تیم شد. اعتصاب هایی که نتیجه اش را در کیفیت بازی کارون اروند نشان داد و منجر به نتایج ضعیف تیم خرمشهری شد.

اکنون با گذشت بیش از یک ماه از پایان لیگ یک، مشکلی دیگر به مشکلات کارونی ها اضافه شده است و مشخص نیست سکان هدایت این تیم در فصل آینده در دستان چه کسی خواهد بود.

با توجه به نارضایتی هومن افاضلی سرمربی فصل گذشته کارون اروند از  حل نشدن مشکلات این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش، بعید به نظر می رسد که او  به ادامه کار در این تیم راغب باشد. مسئولان باشگاه کارون اروند نیز تاکنون تمایلی به حفظ افاضلی در این تیم ندارند و  مهدی پاشازاده، محمود فکری ، وحید رضایی و سید محمد علوی  گزینه های اصلی باشگاه برای جایگزینی هومن افاضلی هستند و  طبق شنیده ها به نظر می رسد جدی ترین گزینه رضایی و علوی هستند که پیش از این هر ۲ سابقه کار در لیگ یک را داشته اند.

 علوی سابقه هدایت کارون اروند را دارد و در صورتی که پیوستن او به تیم خرمشهری قطعی شود، علوی برای دومین بار در سه فصل اخیر، هدایت  تیم شهر زادگاهش را بر عهده خواهد گرفت. پیش از شروع فصل قبلی لیگ یک، با وجود چراغ سبز مسئولان باشگاه کارون اروند برای ادامه همکاری با علوی، وی حاضر به ادامه کار  نشد تا افاضلی جایگزین او در این تیم شود.  حال باید دید با آمدن هر کدام از این دو مربی جوان، آیا آن ها می توانند با مشکلات موجود کنار بیایند یا مشکلات مالی ادامه دار کارون اروند، نارضایتی سرمربی آینده را هم به دنبال خواهد داشت و  نیمکت این تیم دوباره دستخوش تغییرات خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

افاضلی: دلال‌ها به جان تیمم افتاده اند/ شانسی برای بقا در لیگ نداریم

اعلام رای دیدارشاهین شهرداری بوشهر و کارون اروند خرمشهر

افاضلی: امکان سفر به بابل به خاطر مشکلات مالی وجود ندارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم های لیگ دسته یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار