افاضلی: دلال‌ها به جان تیمم افتاده اند/ شانسی برای بقا در لیگ نداریم

مربی تیم کارون اروند گفت: با توجه به مشکلات تیم، دست از تلاش برنداشته ایم.

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال کارون اروند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: در هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته یک استراحت داریم  و باید آماده مسابقه با قشقایی در هفته سی و سوم باشیم.

  وی همچنین در خصوص نتایج ضعیف اخیر تیمش در رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: در ۶۰ روز گذشته فقط ۱۵ جلسه تمرین داشته ایم و با توجه به مشکلات به وجود آمده تیم کارون اروند شانسی برای بقا در لیگ را ندارد.

افاضلی در ادامه درباره مشکلات مالی این تیم گفت: بازیکنان تیم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات شرکت نمی‌کنند و بازیکنان و کادر فنی این تیم به دنبال وصول طلبشان  هستند و چند بار هم می‌خواستند از لیگ کنار بکشند که با وساطت محمود زاده مسئول مسابقات لیگ یک به مسابقات بازگشتند.

مربی تیم فوتبال کارون اروند افزود: با توجه به مشکلات تیم،  دست از تلاش برنداشته ام و چند بار تیم را از صفر ساختم که باز هم مشکلات مالی به تیمم ضربه زد.

افاضلی در ادامه نسبت به عملکرد داوران در زمان سرمربی گری اش در تیم کارون اروند به انتقاد پرداخت و گفت: از عملکرد داوران ناراحت هستم، زیرا از زمان حضورم در تیم اروند حتی یک پنالتی هم برای تیمم نگرفته اند و حاظر هستم فیلم اشتباهات داوران به ضرر تیمم را در یکی از برنامه‌ها منتشر کنم.

وی همچنین در خصوص ورود کمیته اخلاق به هفته‌های پایانی لیگ گفت: ورود کمیته اخلاق به بازی‌ها خوب بود، ولی این کمیته دیر وارد عمل شد او هچنین معتقد بود که این کمیته می‌تواند با نظارت قوی جلوی خیلی از شائبه‌ها را بگیرد.

مربی تیم فوتبال کارون اروند همچنین مدعی بود که دلال‌ها به تیمش حمله ور شده اند حدود ۱۳ بازیکن این تیم را نیم فصل اول از این تیم جداکردند و در ۳ بازی اخیر هم با تماس‌های تلفنی بی مورد اقدام به وسوسه کردن بازیکنان این تیم کرده اند و تمرکز آن‌ها را برای ادامه مسابقات به هم زده اند.

تیم کارون اروند با توجه به قرعه مسابقات در لیگ دسته اول، این هفته به استراحت می‌پردازد، اما در هفته سی و سوم به مصاف تیم قشقایی شیراز خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: برگزاری بازی سرخپوشان مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نیمه کاره


انتهای پیام/

 

اخبار لیگ دسته یک فوتبال

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار