گروهی از فعالان محیط‌زیست خود را به نرده‌های کاخ صدراعظم آلمان زنجیر کردند!

گروهی از فعالان محیط‌زیست در اعتراض به تغییرات آب و هوایی و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه خود را به نرده‌های کاخ صدراعظم آلمان زنجیر کردند!

گروهی از فعالان محیط‌زیست خود را به نرده‌های کاخ صدراعظم آلمان زنجیر کردند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ده‌ها معترض آلمانی روز سه‌شنبه با زنجیر کردن خود به نرده‌های کاخ آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور، از وی خواستند "وضع اضطراری آب و هوایی" اعلام کند.

این فعالان کلید زنجیر‌ها را همراه با نامه‌هایی که درخواست‌هایشان از جمله درخواست برای به صفر رساندن انتشار گاز‌های گلخانه‌ای تا سال ۲۰۲۵ را تشریح کرده است، برای هر ۱۳ وزارتخانه دولتی فرستادند.

یک معترض ۱۷ ساله که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: "سیاست آب و هوایی فعلی، آینده ما را به خطر می‌اندازد. ما مجبور خواهیم شد هزینه فیزیکی تعلل امروز را بپردازیم".

یک فرد دیگر که خود را ناتالی معرفی کرد، در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: "امروز هدف، افزایش آگاهی درباره فاجعه آب و هوایی است".

وی افزود: "ما می‌خواهیم که نشریات و سیاستمداران حقیقت را درباره بحران آب و هوایی بگویند و حالت اضطراری آب و هوایی اعلام شود".

معترضان که خود را به زنجیر کشیده اند، همراه با حدود ۵۰ تن از هواداران خود شعار‌هایی درباره تغییرات آب و هوایی سر دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار