نیروی جوانی موتور محرکه ای برای توسعه کشور

مدیرعامل انجمن باران بینش استان کرمان گفت: نیروی جوانی، خلاقیت و ابتکار جوانان، موتور محرکه ای برای کمک به فرایند توسعه کشور است.

امیر یزدی زاده، مدیرعامل انجمن باران بینش استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به لزوم حضور حداکثری جوانان در عرصه های سیاسی و مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری براین باوریم که نیروی جوانی، خلاقیت و ابتکار جوانان می‌تواند به عنوان موتور محرکه‌ای به فرایند توسعه کشور کمک کند، پس امروز نیاز جامعه این است با تجربه تر‌ها میدان را باز بگذارند تا جوانان وارد عرصه‌ی کار و فعالیت شوند چرا که توسعه کشور نیازمند حضور مدیران جوان در پست‌های مدیریتی است.

دبیر مجمع جوانان استان کرمان با تأکید بر اینکه هر جا جوان‌ها را باور کردیم و به آن‌ها اعتماد شده است، با حداقل خطا درخشیده‌اند، افزود: از دفاع مقدس گرفته تا عرصه‌های مختلف علمی مانند نانو، آی‌تی، هوافضا و بیوتکنولوژی و ... نمونه‌های بارز این ادعاست و در واقع اگر اکنون در عرصه‌های مختلف علمی حرفی برای گفتن داریم نتیجه اعتمادی است که به جوانان کرده‌ایم.

یزدی زاده حضور جوانان ریسک‌پذیر و تحول‌آفرین در همه‌ی حوزه‌های مدیریتی را یک الزام دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز اکثریت مردم معتقد به حضور جوان تر‌ها برای تصدی پست‌های مهم هستند و این کمک می‌کند به مقبولیت هرچه بیشتر جامعه نسبت به نظام و راهکار‌های برون رفت از مشکلات کشور، که امروز با آن‌ها سر و کار داریم.

وی یادآور شد: ساختار مدیریتی کهنه و قدیمی کشور پاسخگوی نیاز امروز مردم جامعه نیست و به کارگیری نیرو‌های جوان در عرصه‌های مختلف می‌تواند موجب پویایی هر سازمان و کشوری شود.

یزدی زاده در بخش دیگری از سخنانش به استعفای امیری خراسانی، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان اشاره کرد و گفت: وی در مدت تصدی گریش در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان، منشا خیر و برکت فرآوانی برای حوزه جوانان و ورزش بود.

وی با اعلام اینکه امیری خراسانی خیلی خوب توانستند با پیگیری مسائل جوانان، از مشکلات این حوزه کم کنند، ابراز امیدواری کرد: مدیرکل جدید نیز همین رویه را در پیش بگیرد تا شاهد اتفاقات مثبت تری در این حوزه باشیم.

دبیر مجمع جوانان استان کرمان تأکید کرد: امروز باید این را در نظر گرفت، راهکاری مناسب برای بهتر اداره کردن دو حوزه مهم جوانان و ورزش در کشور، استفاده از نیرو‌های بومی و جوان است که مقبولیت فراوانی در این دو حوزه داشته باشند.

یزدی زاده تصریح کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی به معنای کنار گذاشتن مدیران با تجربه نیست، بلکه آن‌ها می‌توانند به عنوان مشاوران کارآمد در کنار و همراه مدیران جوان باشند.

انتهای پیام/ب

اهمیت حضور جوانان در مدیریت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار