امیر سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش به خودکفایی رسیده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش بالگردی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده است که می‌تواند به کشور‌های اطراف هم کمک کند.

نیروی زمینی به خودکفایی رسیده است به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گفت: هوانیروز یک یکان مهم و تکنولوژی و تجهیزات محور است، تکنولوژی‌های متفاوت و متعددی باید در هوانیروز نهادینه شود که یک بالگرد بتواند به سلامت پرواز خود را انجام دهد.

وی افزود: بالگرد‌های هوانیروز هم در حوادث غیرمترقبه و هم در دفاع از حدود و ثغور کشور، پشتیبان ملت بزرگوار ما هستند و کار پشتیبانی را انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هوانیروز در دفاع مقدس دارای سابقه درخشان و عملکردی بی نظیر است و گواه آن نیز شهدای همیشه جاوید هوانیروز است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان این که اینک ما در ادامه راه شهدای عزیزمان باید این یگان تکنولوژی محور را سرپا و نگه داریم تاکید کرد: خوشبختانه همه فرماندهان ما به این واقف هستند که باید کارکنان نخبه و دانشمند و کارکنانی که ابداعات و اختراعاتی دارند را ارج نهیم.

وی ادامه داد: امروز هم فلسفه حضور من در این پایگاه تقدیر از عزیزانی است که توانسته اند بالگردی که باید برای اورهال آن دو سال زمان صرف و قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شد، در همین پایگاه کمتر از یک فرصت دو ماهه با قطعات داخلی که در خود هوانیروز تولید شده را اورهال کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش بالگردی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده است که می‌تواند به کشور‌های اطراف هم کمک کند.

وی تاکید کرد: اعتقاد من این است که تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی او است و الا اگر کسی قادر به انجام کاری باشد، تهدید نمی‌کند.

امیر حیدری  در پایان گفت: همان دشمنی که قادر بود در عراق و افغانستان استقرار پیدا کند قادر بود به ما نیز حمله کند، اما زمانی که قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و حاضر به جنگی نیرو‌های مسلح و از همه مهم‌تر همت بلند و الهی رهبر جمهوری اسلامی ایران را دید عقب نشینی کرد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۱۳:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
بنده سروان بازنشسته ارتش (نزاجا) هستم و عرض میکنم زیاد جدی نگیرید این حرفها و مطالب رجز خوانی هست و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
درود بر ارتش سرفراز ایران زمین.
آخرین اخبار