افزایش ۳۰ درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت این بانک به واحد‌های تولیدی ۳۰ درصد افزایش دارد.

افزایش ۳۰ درصدی تسهیلات بانک صنعت و معدنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در سفر به سمنان گفت: این بانک امسال ۱۶۰ هزار میلیارد ریال به ۲ هزار و ۹۰۰ واحد‌های تولیدی تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می‌کند.

وی افزود: این رقم پارسال ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی بود.

 مدیر عامل بانک صنعت و معدن هم چنین گفت: با توجه به افزایش سه تا پنج برابری افزایش قیمت مواد اولیه، این بانک تلاش می‌کند علاوه بر اینکه به موقع تسهیلات تولید کنندگان را در اختیار قرار دهد شرایط اجرای طرح‌های توسعه را هم برای واحد‌های تولیدی فراهم کند.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان هم چنین با شاره به پایین بودن نرخ پایین بیکاری در استان گفت: پایین بودن نرخ بیکاری در استان سمنان نشان از ظرفیت بالای استان در ایجاد اشتغال دارد .

وی با اشاره به منابع خوب در تولید اشتغال روستایی و عشایری اظهار داشت: باید منابع ایجاد اتشغال در راستای ایجاد اشتغال هزینه شود و کمیته نظارت باید با نظارت دقیق و صیانت از این منابع از انحرافات در استفاده از این منابع جلوگیری کند .

انتهای پیام / گ 

حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار