تغییر در قیمت ارز نیمایی

مدیرکل حج وزیارت استان کرمانشاه گفت : تغییر در قیمت ارز نیمایی سبب افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حامد دارابی مدیرکل حج وزیارت استان کرمانشاه گفت : با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اعزام‌ها به عتبات عالیات در این ماه کاهش یافت البته مجموعاً شاهد انجام چهار اعزام که عمدتاً در لیالی قدر انجام شد، بودیم.

وی گفت : پس از ماه مبارک رمضان نیز مجدد تقاضای اعزام به عتبات عالیات افزایش یافت به گونه‌ای که روزانه حداقل یک اعزام انجام می‌شود.

مدیرکل حج وزیارت استان کرمانشاه بیان داشت: پس از عید سعید فطر، افزایش قیمت ارز نیمایی سبب افزوده شدن ۱۲۰ هزار تومان به هزینه سفر به عتبات عالیات شد که امیدواریم این نرخ دوباره کاهش یابد.

وی میانگین هزینه‌های سفر را بین یک میلیون و ۶۰۰ هزار تا دو میلیون تومان اعلام و بیان کرد: این تفاوت قیمت سبب تفاوت در زائر سرا و هتل می‌شود.

دارابی با بیان اینکه در نیمه نخست سال اوج اعزام‌ها از این بازه زمانی تا نیمه تیرماه است گفت: مجدداً به دلیل افزایش دما هرساله از نیمه تیر تا نیمه شهریور شاهد کاهش اعزام به عتبات عالیات هستیم.

وی با اعلام اینکه معمولاً مجدداً از ۱۵ شهریور ماه اعزام‌ها افزایش می‌یابد افزود: امیدواریم با توجه به تقاضای زوار رضایتمندی صد درصدی آن‌ها را با در نظر گرفتن زمان اعزام مدنظر این زوار فراهم آوریم.

مدیرکل حج وزیارت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر حاضر ۱۸ دفتر زیارتی فعال در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که با مراجعه به هر یک از آنها، زمان تمام اعزام‌ها در سطح استان قابل مشاهده است و متقاضیان می‌توانند از میان تاریخ‌های اعزام نسبت به انتخاب اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات

 

برچسب ها: حج و زیارت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار