اجرای ۱۵۷ کیلومتر روشنایی در محور‌های مواصلاتی اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای ۱۵۷ کیلومتر روشنایی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه روشنایی در ۱۵۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اجرا شده، در مقایسه با حجم محور‌های مواصلاتی در استان‌های دیگر و میزان روشنایی جاده ها، در این استان وضعیت مطلوبی داریم.

وی به اجرای روشنایی نقطه به نطقه برای کاهش تصادفات و ارتقا ایمنی محور‌ها نیز اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌ها در اجرای طرح‌های روشنایی یاری گر ما باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸.۵ کیلومتر روشنایی در جاده‌های استان اردبیل اجرا می‌شود اظهار داشت: این پروژه شامل ۱۰ کیلومتر در جاده اردبیل- سرچم، ۶.۵ کیلومتر در اردبیل- مغان، دو تقاطع در کوثر و عزیزکندی شهرستان بیله سوار است.

رحمتی بیان کرد: اقدامات دیگری که برای هوشمند سازی محور‌ها انجام شده نصب ۳۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، یک سامانه توزین در حین حرکت، ۶۴ دستگاه سامانه تردد شماری آنلاین، یک سامانه کنترل آنلاین ماشین آلات راهداری و یک دستگاه تابلو پیام متغییر خبری در محور‌ها است.

وی اضافه کرد: در حوزه اطلاع رسانی نیز استودیو خبری مورد بهره برداری قرار گرفته و اخبار وضعیت جاده‌ها به صورت مستمر و روزانه قابل دریافت است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تاکید کرد: علاوه بر این ۲۴ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، یک دستگاه سامانه توزین حین حرکت، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

نصب ۳۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار