سه تن مواد غذایی فاسد در قصرقند معدوم شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قصرقند گفت: بازرسان بهداشت محیط در بازدید از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی بیش از سه تن انواع مواد فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز را جمع آوری و معدوم کردند.

سه تن مواد غذایی فاسد در قصرقند معدوم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  کاظم آریان رئیس مرکز بهداشت شهرستان قصرقند اظهار داشت:بازرسان بهداشت محیط در بازدید از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی بیش از سه تن انواع مواد فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز را جمع آوری و معدوم کردند.

وی افزود:این اقدامات در راستای بازدید و نظارت ویژه کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت قصرقند بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و از برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت افراد سروکار دارد شهروندان حتماً در خرید این اقلام به پروانه بهداشتی و ساخت، تاریخ تولید و انقضاء محصول و نیز در صورت وارداتی بودن کالا به برچسب اصالت و سلامت درج شده بر روی آن دقت کنند.

وی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مراتب را با سامانه بهداشت ۱۹۰ مطرح کنند.

انتهای پیام/ع

کشف مواد غذایی فاسد در قصرقند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار