استاندار اردبیل:

۴۰۰ نفر در نئوپان خلخال شاغل می‌شوند

استاندار اردبیل گفت: بعد از سال‌ها رکود کارخانه نئوپان خلخال باپیگیری‌ها فعال شده و سال آینده با ۴۰۰نفر اشتغال توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید طرح های تولیدی شهرستان خلخال گفت: نئوپان خلخال به بخش خصوصی واگذار شده و در حال حاضر با ۸۰نفر اشتغال بصورت شبانه روزی دو شیفت فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه پول حاصل از فروش این کارخانه در شهرستان خلخال سرمایه گذاری می شود افزود: ۲۰میلیارد ریال از ۱۰۰میلیارد ریال برای احیای طرح های راکد در شهرک های صنعتی توسط بنیاد مستضعفان هزینه می شود.

بهنام جو افزود:با هدفی که سرمایه گذار این پروژه دنبال می کند با اخذ تسهیلات ۵۰۰میلیارد ریالی و توسعه این کارخانه میزان اشتغال حتی تا ۵۰۰نفر قابل افزایش است.

استاندار اردبیل حاشیه رودخانه قزل اوزن را برای درختکاری جهت تولید چوب کارخانه نئوپان مناسب ارزیابی کرد و گفت:اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زمین های مستعد برای این کار را شناسایی کرده اند و باید در اختیار سرمایه گذار قرار دهد.

بهنام جو با بیان اینکه خدمات ارزنده ای در مناطق محروم استان اردبیل همچون خلخال به مردم ارائه شده افزود: جهت پیشگیری از پدیده مهاجرت باید بیش از پیش تلاش کنیم البته تا حدودی به این هدف بزرگ نزدیک شده ایم.

وی گفت: شهرستان خلخال به شهر گل معروف شده و تعداد راه اندازی پرورش گل رز هلندی در این شهرستان روز به روز افزایش می یابد و منطقه منحصر بفرد برای این کار است.

انتهای پیام/ع

کارخانه نئوپان خلخال احیا می شود

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.