در ماه مبارک رمضان ۶۳ پدر معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جذب شدند

رئیس کمیته امداد ماهیدشت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۶۳ پدر معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این بخش جذب شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یوسف نوری رئیس کمیته امداد ماهیدشت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۶۳ پدر معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این بخش جذب شده، گفت: یکی از این حامیان نیک اندیش با تعهد واریز ماهانه ۳۰ میلیون تومان حمایت از ۳۰۰ فرزند معنوی در ماهیدشت را عهده دار شده است.

وی گفت : هم اکنون حدود ۳۰۰ یتیم و فرزند محسین در ماهیدشت از حمایت ۸۰۰ پدر معنوی بهره مند می‌شوند.

نوری با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال نیز ۶۳ حامی جدید برای حمایت از فرزندان معنوی در ماهیدشت جذب شده، افزود: یکی از این حامیان حمایت از تمامی ایتام و فرزندان محسنین در این بخش را عهده دار شده است.

وی ادامه داد: دیگر حامیان جدید جذب شده حمایت از ۷۰ یتیم و فرزند غیر یتیم مشمول طرح محسنین را عهده دار شده اند.

رئیس کمیته امداد ماهیدشت بیان کرد: حامی خیری که حمایت از ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین ماهیدشتی را عهده دار شده در کنار اهدای ۳۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در ماه مبارک رمضان امسال، متعهد شده هر ماه ۱۰۰ هزار تومان به حساب هریک از ایتام و فرزند محسنین تحت حمایت واریز کند.

یوسف نوری ادامه داد: دیگر حامیان جدید جذب شده نیز در این ماه مبارک بیش از ۵۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین ماهیدشتی واریز کرده اند.

نوری تصریح کرد: مراجعه به سایت الکترونیکی emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد از راه‌های مشارکت در طرح خداپسندانه اکرام ایتام و محسنین است .

 

 

انتهای پیام/د

یکی از این حامیان نیک اندیش حمایت از ۳۰۰ فرزند معنوی در ماهیدشت را عهده دار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار