واکنش ایتالیایی‌ها به آمدن استراماچونی به استقلال + فیلم

آمدن آندره آ استراماچونی به استقلال تهران با واکنش ایتالیایی‌ها همراه شده است.

نظر ایتالیایی‌ها درباره آمدن استراماچونی به استقلال + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی هم اکنون نزدیکترین گزینه به نیمکت استقلال معرفی شده و گفته می‌شود تا چند روز دیگر برای امضای قرارداد با این تیم، به تهران سفر می‌کند.

سرجو روتیچانی، استاد آکادمی ملی فوتبال ایتالیا و رئیس اتحادیه مربیان استان لاتسیو است که ۲۰ سال پیش، استراماچونی یکی از شاگردان وی بوده است در این باره گفت: من برای آندره آ استراماچونی چه به عنوان فرد و چه به عنوان مربی احترام زیادی قائلم. به خاطر دارم در ابتدا کار مربی یک تیم کوچک در یکی از محله‌های رم بود، ولی به سرعت رشد کرد و سرمربی تیم‌های سطح بالا شد.

وی افزود: او مربی جوانی است که با توجه به توانایی‌های فنی و انسانی برجسته اش، دورنمای بسیار خوبی را در پیش رو دارد.

بسیاری از ایتالیایی‌ها استراماچونی را یک مربی پرتلاش می‌دانند.

یک شهروند ایتالیایی گفت: استراماچونی، از معدود مربیان ایتالیایی است که کار مربی گری را از پائین‌ترین سطح شروع کرده است. کار خوب او در تیم‌های پایه رم و اینتر موجب شد تا در سال ۲۰۱۲ به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان اینتر برگزیده شود.

سیمونه فابیو، یک فوتبالیست جوان ایتالیایی نیز اظهار کرد: در سن شانزده سالگی در تیم نوجوانان رم بازی می‌کردم و افتخار داشتم که استراماچونی سرمربی تیم ما بود. وی فرد بسیار دقیق و کاردانی است که هیچگاه از توجه به تمامی جوانب مرتبط به کار خود چه در تمرینات و چه در هنگام مسابقات غفلت نمی‌کند.

علی عابدی، مربی ایرانی شاغل در فوتبال سری آ ایتالیا هم در مورد استراماچونی می‌گوید: با توجه به تجربه‌هایی که در این سال‌ها در فوتبال ایتالیا کسب کردم، فکر می‌کنم حضور مربی یا مربیان ایتالیایی در ایران با اوردن متد‌ها و تمرینات خاص خودشان می‌تواند برای فوتبال کشورمان مفید باشد.

به گفته کارشناسان، استراماچونی یکی از پیشگامان نسل نو مربیان فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: استقبال ایتالیایی‌ها از گزارش حمید معصومی‌نژاد + فیلم 


انتهای پیام/
 

سرمربی سابق اینترمیلان در استقلال + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
کافیه توی استقلال دو بار باخت بده بلایی که سر شفر در آوردن سر اینم در میارن