پلمپ یکی از معروف ترین شیرینی سرا ها در یاسوج

یکی از بزرگترین شیرینی فروشی ها در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمپ شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج بازرسان تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت استان به همراه کارشناسان مرکز بهداشت و امور صنفی یاسوج در طرحی ضربتی برخی واحدهای صنفی در این شهر را بازرسی کردند.

در این بازرسی یکی از معروفترین واحد های صنفی به علت رعایت نکردن پلمپ شیرینی فروشی یاسوج به علت تخلفات بهداشتی مسائل بهداشتی و استفاده از مواد خطرناک در تولیدات خود توسط این بازرسان پلمپ شد.

کارشناس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد در بازرسی از برخی واحدهای صنفی شهر یاسوج گفت: مسئول و کارگران یک واحد شیرینی فروشی که بابرند مشهور ملی و به صورت نمایندگی در این استان فعالیت می کند از الکل وشربت آلومینیوم ام جی برای شفاف کردن روغن های تیره چند بار استفاده شده و تهیه شیرینی های خود استفاده می کرد.
حسینی افزود: استفاده از شیرینی های فاسد وتاریخ گذشته به عنوان پودر برای تزیین کیک های تولد، استفاده از روغن فاسد، آشپزخانه غیر بهداشتی، نگهداری مواد اولیه فاسد در یخچال وسردخانه و استفاده از الکل و دارو در آماده کردن شیرینی ها تنها بخشی از تخلفات این واحد صنفی است.
کارکنان و مسئول این واحد متخلف در پاسخ به بازرسان تعزیرات حکومتی ،صنعت معدن و تجارت و کارشناس مرکز بهداشت و امور صنفی افزود: وجود الکل مشکلی برای کسی به وجود نمی آورد!
شیرینی سرای الف تنها حدود پانزده ماه از افتتاحش گذشته است و در بین شیرینی سراهای استان به عنوان مجلل ترین و بزرگترین شیرینی فروشی های شهریاسوج مشهور شده است.

انتهای پیام/ط

پلمپ یکی از معروف ترین شیرینی سرا ها در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.