از جنگ احزاب تا جنگ امروز/۹

وعده قرآن به حکمفرمایی اسلام در جهان + فیلم

حجت الاسلام بهشتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره پیام‌های تاریخ و شباهت جنگ احزاب به جبهه دشمن علیه ایران می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،«یک جبهه‌ی احزاب عجیب‌وغریبی مثل جنگ احزاب صدر اسلام در ابعاد چند میلیون برابر، علیه جمهوری اسلامی تشکیل شده، همه‌جور کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند؛ تحریم کرده‌اند، تبلیغات کرده‌اند، جنگ کرده‌اند، توطئه‌ی امنیّتی کرده‌اند؛ همه‌جور کاری که می‌توانستند انجام داده‌اند. شما امروزِ این ملّت را مقایسه کنید با چهل سال قبل، اوّل انقلاب؛ اقتدار این ملّت، عظمت این ملّت، پیشرفت این ملّت، علم این ملّت، حضور قوی بین‌المللی این ملّت قابل مقایسه‌ی با اوّل [نیست]. روزبه‌روز پیشرفت کرده؛ ملّت، این است. شما عصاره‌ی فضایل این ملّتید؛ پس ببینید، بدانید چه‌جوری باید رفتار کنید. این ملّت، ملّتی است که باایمان است، باعلم است، بااعتمادبه‌نفس است، مستقل است، امتیازات خودش را می‌داند و بر این امتیازات پا می‌فشارد. چهل سال از انقلاب می‌گذرد.»

از جنگ احزاب تا جنگ امروز/۹

این بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ایشان با نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی است که شرایط فعلی کشور را بی‌شباهت به شرایط جنگ احزاب نمی‌دانند و بیان می‌کنند: «جبهه امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی شبیه جنگ احزاب است»


بیشتر بخوانید: پیشنهاد صحابه ایرانی پیامبر(ص) در جنگ احزاب + فیلم


از جنگ احزاب تا جنگ امروز/۹

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی خطیب و کارشناس امور قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشارات قرآن کریم به تاریخ و بیانات مقام معظم رهبری درباره شباهت جنگ احزاب به جبهه دشمن علیه ایران اظهار کرد: در آغاز سوره بقره خداوند سه گروه متقین (پاک دلان)، کافران (کسانی که هیچ اعتباری ندارند) و منافقان که به زبان به خدا و جهان آخرت ایمان دارند، اما به باطن باور ندارند. بیشترین ضربه در جنگ احزاب را منافقان به مسلمانان زدند. 

وی در ادامه بیان کرد: ما هم در شرایط امروز جامعه داریم کسانی که ظاهرشان با باطن کارهایشان یکی نیست و به کشور ضربه می زنند و می گویند وعده خدا و وعده های پیامبر چیزی جز دروغ نیست. امروزه شبکه های معاند، باورهای اسلامی را مسخره می کنند و می‌گویند وعده‌های خدا چیزی جز فریب نیست، ولی با چشمانشان دیدن مسلمانان جنگ احزاب را پیروز شدند و روسیاهی برای زغال ماند. این وعده الهی و وعده قرآن است که مومنان پیروز خواهند شد و اسلام جهانگیر خواهد شد، جراکه مبنای فکری و عقلانی دارد.

مشروح این گفتگو را در زیر مشاهده کنید؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ما پیروزیم .به زودی. ،سرعت این روند سریعتر میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ان شاالله شک نداریم که همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
وعده خداوند متعال به زودی محقق خئهاد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
انشالله به زودي