حمایت حامیان نیکوکار از ۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از گفت: ۱۳۸۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان به همت خیران نیکوکار صاحب حامی شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش حامی یابان حوزه اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان ۱۱۰۶ حامی جدید به حامیان این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال اضافه شد که از این تعداد ۵۶۷ حامی جدید و ۵۳۹ نفر حامیان غیرفعالی بودند که در این ماه فعال شدند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی طرح اکرام ایتام و محسنین است، افزود: حامیان نیکوکار جذب‌شده در ماه مبارک رمضان امسال، سرپرستی ۱۳۸۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را بر عهده گرفتند.
مبشری با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال ۱۸ پایگاه حامی یابی در استان برپا شد، گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در طول سال همواره پذیرای حامیان و خیران نیکوکار جهت قبول سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: ۶۷۷۰ حامی ۵۰۳۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را حمایت می‌کنند و ۶۱۱۷ نفر از آنان نیز چشم‌انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

انتهای پیام/ط

۱۳۸۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت نیکوکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.