معرفی صنایع برتر همدان

مدیرکل استاندارد همدان از آغاز فرایند شناسایی واحد‌های تولیدی و خدماتی برتر استان خبر داد.

معرفی صنایع برتر همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مددی، مدیرکل استاندارد همدان گفت: استمرار پروانه استاندارد، گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۰ و ۱۴۰۰۰، شرکت در فعالیت‌های آموزشی، مدیر کنترل کیفی، بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه (R&D)، مشارکت در تدوین و تجدید استاندارد‌های ملی و بین المللی، صادرات، میزان فعالیت‌های آموزشی و رعایت معیار مصرف انرژی از عوامل ارزیابی واحد‌های تولیدی و خدماتی است.

وی حداقل امتیاز برای انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه در مقطع استانی را ۶۰ اعلام کرد و گفت: واحد‌هایی که بتوانند امتیاز بیشتری کسب کنند در مرحله ملی شرکت داده می‌شوند.

مدیرکل استاندارد همدان با اشاره به سال رونق تولید گفت: طرح انتخاب واحد‌های برتر در تشویق و ترغیب تولید کنندگان به استاندارد سازی فرآورده‌ها و کیفیت بخشی محصولات داخلی بسیار موثر است.

مددی با بیان اینکه ۵۵۵ واحد صنعتی و خدماتی در استان مشمول استاندارد اجباری هستند افزود: این واحد‌ها ۷۹۲ نوع کالا و خدمات ارائه می‌دهند و می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: متقاضیان تا ۱۵ تیرماه به سامانه نظارت بر اجرای استاندارد به نشانی isom.isiri.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست انتخاب واحد نمونه و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

آغاز فرایند شناسایی واحد‌های تولیدی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.