پروژه بسیج ملی کنترل فشارخون آغاز خوبی برای توجه به مسائل مهم جامعه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان، پروژه بسیج ملی کنترل فشارخون را آغاز خوبی برای توجه به مسائل مهم جامعه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه‌ای به منظور آموزش فرآیند و نحوهٔ اجرای برنامه بسیج ملّی سنجش فشار خون ویژه مسؤلان، پرسشگران پایگاه‌های غربالگری فشارخون شهرستان دشت آزادگان و شهر‌های تابعه و با اهداف ارتقاء سطح کیفی خدمات دهی٬ اجرای صحیح طرح ملی سنجش فشار خون و تحقق اهداف کلان در این شهرستان برگزار شد.

حکیم عطشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان گفت: پروژه بسیج ملی کنترل فشارخون آغاز خوبی برای توجه به مسائل مهم جامعه در سطوح اول خدمات بهداشتی درمانی یعنی در سطح پیشگیری است.

پروژه بسیج ملی کنترل فشارخون آغاز خوبی برای توجه به مسائل مهم جامعه

وی با اشاره به تقسیم کار انجام شده در اجرای برنامه غربالگری فشار خون بیان داشت: در بحث شناسایی بیماران مبتلا به فشارخون بالا٬ همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان با مدیریت خوبی کار‌ها را پیش خواهند برد و بخشی از کار نیز به عهده حوزه درمان که با همکاری مدیریت امور پرستاری و معاونت درمان و مشارکت بیمارستان‌های شهید چمران و شهدای نفت است.

عطشانی اظهار کرد: هم در گام اول سنجش فشارخون و هم در گام‌های بعدی، ارائه خدمات درمانی در سطح بیشتر با عزم و اراده ملّی در تحقیق این امر مهم تلاش می‌کنیم.

پروژه بسیج ملی کنترل فشارخون آغاز خوبی برای توجه به مسائل مهم جامعه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در این طرح ملّی مشارکت می‌کنند افزود: امیدوارم همکاران در بیمارستان‌های تابعه٬ مرکز بهداشت و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به بهترین شکل از عهده انجام این مسؤلیت ملّی برآیند و ما هم در ستاد شبکه در کنار آن‌ها با استفاده از تمامی نیرو‌ها و امکانات موجود در پیش برد اهداف ملّی کنترل فشارخون گام برداریم.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح ملی سنجش فشارخون

برچسب ها: اخبار پزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.