با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت؛

افتتاح کارخانه تولید مس کاتد در جیرفت

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه تولید مس کاتد در جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت معاونین و مشاور وزیر، سرپرست معاونت امور هماهنگی، اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی کارخانه تولید مس کاتد شرکت مس امید سبزواران به عنوان بزرگترین کارخانه بخش خصوصی فرآوری مس در کشور واقع در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

 عصر امروز ۲۳ خردادماه و در ادامه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به جنوب استان کرمان، کارخانه تولید مس کاتد شرکت مس امید سبزواران با سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی به عنوان بزرگترین کارخانه بخش خصوصی فرآوری مس در کشور واقع در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

 محصول تولیدی این کارخانه مس کاتد است که ظرفیت تولیدی آن ۵ هزار تن است. این پروژه طی مدت ۲ سال احداث شده که زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به جنوب استان کرمان از پایانه صادراتی جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت بازدید کرد.

بازدید از کارخانجات خودروسازی کرمان موتور و مدیران خودرو، دیدار با فعالان صنعتی کرمان، حضور در نشست مشترک شورا‌های کارگری و معادن زغال سنگ استان، سفر به شهرستان زرند و بازدید از معدن جلال آباد، بازدید از کارخانه واگن سازی پلور سبز، بازدید از مجموعه فولاد زرند ایرانیان و جلسه با معدنکاران و صنعت گران این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر دور روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کرمان است.

انتهای پیام/ی

افتتاح طرح صنعتی در جیرفت

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار