۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال برای توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محبوب حیدری گفت: برخورداری پروژه های راه سازی از ردیف اعتباری ملی موجب شده تا با وجود محدودیت در ردیف های اعتباری استانی، همه پروژه های راه سازی استان فعال و در حال پیشرفت باشند.

وی افزود: با وجود اینکه پروژه های راه سازی هزینه های سنگینی را بردوش دولت تحمیل می کند ولی با این حال هرکدام از پروژه های راه سازی استان به تناسب نیاز و بر اساس حجم ترافیک سالانه از مبالغ قابل توجهی از اعتبارات ملی بهره مند می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: از هزار و ۵۵۰ کیلومتر راه فرعی، اصلی و بزرگراهی استان اردبیل ۷۱۲ کیلومتر با مشخصات فنی راه اصلی و۱۱۳ کیلومتر بزرگراه هستند که از ردیف های اعتباری ملی برخوردار بوده و همه ساله جهت توسعه آنها اعتباراتی از محل ردیف ملی تخصیص داده می شود.

حیدری اضافه کرد: در سال جاری برای توسعه بزرگراه های استان در مسیرهای مختلف ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و پروژه‌هایی به طول ۷۵ کیلومتر در حال مناقصه و پیمان سپاری هستند.

انتهای پیام/س

برخورداری تمامی پروژه‌های راه اردبیل از اعتبارات ردیف ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار