چین: تحت هر شرایطی روابط با ایران را افزایش می‌دهیم

رئیس‌جمهور چین در دیدار با رئیس‌جمهور کشورمان تأکید کرد پکن تحت هر شرایطی به افزایش روابط خود با تهران ادامه می‌دهد.

چین: تحت هر شرایطی روابط با ایران را افزایش می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رسانه‌های چین اعلام کردند شی جین پینگ، رئیس‌جمهور این کشور در دیدار با رئیس‌جمهور ایران بر افزایش روابط پکن و تهران تأکید کرده است.

شین‌هوآ، رسانه دولتی چین اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور روز جمعه در دیدار با رئیس‌جمهور ایران در حاشیه نشست سران سازمان همکاری‌های شانگهای گفته است پکن افزایش روابط خود با تهران را تحت هر شرایطی ادامه خواهد داد.

بنا به این گزارش، شین جین پینگ تأکید کرده است «فارغ  از اینکه شرایط و تحولات جدید در منطقه به چه سمتی می‌رود، پکن همچنان به افزایش روابط خود با تهران ادامه خواهد داد».

در تازه‌ترین تحولات منطقه، روز پنج‌شنبه دو نفت‌کش غول‌پیکر در آب‌های دریای عمان هدف حمله قرار گرفتند و خساراتی به آن‌ها وارد شد. (اینجا)

مانند همیشه مقامات آمریکا و به دنبال آن‌ها برخی از کشور‌های شناخته‌شده حوزه خلیج فارس تلاش دارند با تبلیغات رسانه‌های، ایران را مسئول این حادثه معرفی کنند.

نوزدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سران ۱۲ کشور آسیایی در بیشکک، پایتخت قرقیزستان برگزار می‌شود.

 علاوه بر ایران، روسای جمهور روسیه، چین، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، هند و پاکستان نیز در نشست سران کشور‌های سازمان همکاری‌های شانگهای حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چین ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
پس معلوم شد چرا ترامپ بازم چين رو به افزايش حقوق گمركي تهديد كرد
آخرین اخبار