۴۵ کیلومتر راه تخریب شده لرستان بازگشایی شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۴۵ کیلومتر راه تخریب شده استان بر اثر سیل اخیر، در مدت یک ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۴۵ کیلومتر راه تخریب شده استان بر اثر سیل اخیر، در مدت یک ماه بازگشایی شد.

شرفی با بیان اینکه سیل فروردین ماه امسال بیش از ۱۱ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و راه‌های این استان خسارت وارد کرد، گفت: این میزان خسارات به سازمان مدیریت اعلام شد و ۹۵۰ میلیون تومان آن در حال تصویب است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به استان ابلاغ شود.

وی افزود: این سیل به ۸۷۰ راه روستایی و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خسارت وارد کرد و ۲۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان نیز تحت تأثیر این سیل ویرانگر قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: در برخی نقاط شاهد رانش زمین بودیم که در مجموع بین ۴۰۰ تا ۱.۵ میلیون متر مکعب جابجایی خاک در نقاط حادثه دیده لرستان رخ داد.

شرفی گفت: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۹ استان با به کارگیری ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات با تلاش شبانه روزی و در مدت یک ماه ۴۵ کیلومتر از راه‌های تخریب شده استان را بازگشایی کردند.

انتهای پیام/ر

بازگشایی ۴۵ کیلومتر راه تخریب شده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.