جمشیدی: حریفانمان قدرتمندی در جام جهانی بسکتبال داریم

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: حریفان خوبی در جام جهانی داریم و آماده رویارویی با آن‌ها هستیم.

جمشیدی: حریفانمان قدرتمندی در جام جهانی بسکتبال داریمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال کشورمان در حاشیه اردوی تیم ملی گفت: اردوی خوبی داریم و خوشبختانه از نظر زمانی بلند یا کوتاه نیست. همچنین فرصت خوبی تا جام جهانی بسکتبال داریم.

او افزود: خوشبختانه بازیکنان به خوبی یکدیگر را می‌شناسند و سال‌ها با هم بازی کردند. تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی در جام جهانی بگیریم.

او در مورد ترکیب تیم که ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ها است اظهار کرد: با تجربه‌ها به جوان‌تر‌ها کمک می‌کنند تا جا پای خود بگذارند، جوان تر‌ها هم تلاش می‌کنند تا پیشرفت کنند.

او در مورد حریفان ایران در جام جهانی گفت: اسپانیا را که همه می‌شناسند، اما در مورد تیم تونس باید بگویم که این تیم قهرمان آفریقا شده و پورتوریکو هم قوی است، این تیم در آمریکا خیلی خوب نتیجه گرفته است. حریفانمان دست و پا بسته نیستند و ما هم خوب هستیم و تلاش می‌کنیم در جام جهانی خوب کار کنیم.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی گفت: فدراسیون اردو‌های خوبی در نظر گرفته اسن. هر چه بازی دوستانه بیشتری داشته باشیم آماده‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکنان تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار