امام جمعه موقت تهران عنوان کرد؛

صلابت امام خامنه‌ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود

آیت الله خاتمی گفت: صلابت امام خامنه‌ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود و ما افتخار می‌کنیم سرباز این آقا باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و اعضای شورای فرماندهی تیپ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ ۸۳ تثبیت روحیه جهادی بود گفت: جایی برای سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ خالی بود که توسط تیپ ۸۳ این خلأ پر شد و اگر این طلاب جهادی توسط تیپ ۸۳ سازماندهی نمی‌شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی‌شد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با عناوینی همچون «آخوند حکومتی»عنوان کرد: ما افتخار می‌کنیم سرباز نایب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نایب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

عضو جامعه مدرسین حوزه عملیه قم افزود: تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) از ابتدا مخلصانه جان گرفت و الحمدالله مخلصانه ادامه پیدا کرد و کسانی که با اصل انقلاب میانه‌ای ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی‌پسندند.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا تصریح کرد: صلابت امام خامنه‌ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود و ما افتخار می‌کنیم سرباز این آقا باشیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های تیپ امام صادق (ع) ارائه کرد.

انتهای پیام/ح

صلابت امام خامنه‌ای اوج عزت شیعه را به دنیا نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار