پرهیزکار: می‌خواهیم بهترین میزبانی را در فوتسال داشته باشیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم‌های حاضر در مسابقات زیر 20 سال آسیا از شرایط میزبانی ایران رضایت دارند.

پرهیزکار: به دنبال این هستیم که بهترین میزبانی را در ایران داشته باشیمداوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار می‌شود گفت: طی جلساتی که هر روز با مقامات AFC داریم هر کدام از این مقامات و همچنین تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها از میزبانی ایران ابراز رضایت کرده اند و ما خدا را شکر از این بابت مشکلی تا الان نداشته ایم. روز گذشته مسابقات به صورت رسمی آغاز شده و امروز نیز چند مسابقه نیز در حال پیگیری است.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره میزبانی ایران برای مسابقات بعدی و این که آیا برای دیدار‌های تیم ملی بزرگسالان نیز برنامه‌هایی دارند بیان داشت: این بازی‌ها برای ما بسیار مهم است و ما می‌خواهیم که این میزبانی‌ را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. ما برای تیم بزرگسالان نیز برنامه‌هایی داریم که انشاالله بتوانیم مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و هم چنین رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را هم در ایران برگزار کنیم.

پرهیزکار درباره شرایط تیم ملی زیر ۲۰ سال در تبریز گفت: خدا را شکر تمرینات تیم ملی به موقع در حال انجام و تیم ملی از امکانات خوبی در این جا برخوردار است و همچنین پس از پیروزی که روز گذشته تیم ایران به دست آورد، از اعضای فدراسیون، ابراهیم شکوری و انصاری فرد در رختکن تیم حاضر شدند و از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بابت پیروزی در مقابل تیم هنگ کنگ تشکر کردند.

وی ادامه داد: در جلساتی که با فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد که در صورت قهرمانی تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پاداش‌هایی را برای بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در نظر بگیریم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پایان صحبت هایش درباره این که آیا در مسابقه فینال نماینده‌ای از سوی AFC و یا فدراسیون فوتبال به این مراسم دعوت شده اند اظهار داشت: دبیر کل AFC در این مراسم حضور خواهد داشت و همچنین از فدراسیون فوتبال شخص رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه و اعضای کمیته فوتسال نیز به این مراسم دعوت شده اند.

پرهیزکار ادامه داد: در این مراسم از علی کفاشیان نیز به خاطر این که چند سالی در کمیته فوتسال نیز زحمات زیادی کشیده است به طور ویژه دعوت شده است که در این مراسم حضور پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

فوتسالیت‌های زیر ۲۰ سال به مصاف حریفان می‌روند/ فتح دوگانه آسیا در تبریز

ارسال پیام تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران


انتهای پیام/

صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال درباره میزبانی ایران از رقابت‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار