شمس: اکثر بازیکنان افغانستان در مشهد بازی می‌کنند/ رقیب اصلی ما ژاپن و تایلند است

سرمربی سابق تیم فوتسال ایران گفت: بیشتر بازیکنان افغانستان در مشهد بازی می‌کنند و تیم بسیار خطرناکی را تشکیل داده‌اند.

شمس: اکثر بازیکنان افغانستان در مشهد بازی می‌کنند/ رقیب اصلی ما ژاپن و تایلند است

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی فردا تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با تیم افغانستان گفت: تمام بازیکنان تیم افغانستان در مشهد هستند. آن‌ها از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند و بسیار خطرناک فوتسال بازی می‌کنند و ما امیدواریم که بازیکنان تیم ما در بازی مقابل افغانستان با تمرکز بالا بازی کنند تا بتوانند بازی را با برد به پایان برسانند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره این که آیا تیم ایران می‌تواند به مراحل بالاتر مسابقات صعود کند افزود: بنده هنوز بازی دیگر تیم‌ها را کامل ندیده ام، اما به نظر من تیم ما این پتانسیل را دارد که خود را به مرحله نهایی مسابقات برساند.

شمس در مورد این که رقیب اصلی ما در این رقابت‌ها چه تیمی است بیان داشت: تیم‌های تایلند و ژاپن از تیم‌های خوب آسیا هستند و از رقیب‌های اصلی ما در این مسابقات به شمار می‌روند. همچنین افغانستان هم از تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌ها است که در گروه ما هم قرار گرفته است.

شمس درباره بازی روز گذشته تیم زیر ۲۰ سال ایران مقابل تیم هنگ کنگ گفت:، چون بازی اول بود شرایط یک مقدار برای بازیکنان سخت شده بود و در نیمه اول دیدید که تیم هنگ کنگ ۲ گل به تیم ما زد، اما در نیمه دوم تیم ما بهتر بازی کرد و توانست نتیجه دلخواه را به دست آورد.

حسین شمس گفت: هنگ کنگ تیم بسیار خوبی بود و همان طور که گفتم در نیمه اول فشار زیادی را به روی دروازه ما آوردند. امروزه تمام تیم‌های آسیایی فوتسال را به خوبی یاد گرفته اند.

وی ادامه داد: شرایط بازی‌های رسمی با بازی‌های تدارکاتی بسیار متفاوت است و تیم‌ها در بازی‌های رسمی هر آن چه را که دارند در زمین مسابقه اجرا می‌کنند.


بیشتر بخوانید

بازگشت افتخارآفرینان فوتسال زیر 20 سال به ایران

پیام تبریک وزارت ورزش پس از قهرمانی تیم فوتسال زیر 20 سال در آسیا

متاسفیم، افتخارآفرینی تان را چشمی ندید و گوشی نشنید


انتهای پیام/

صحبت‌های حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
استادشمس حالا کجاهستن ورزش مانخبه زیاددارن
آخرین اخبار