وزیر دفاع لبنان: از هیچ بخشی از مرزهای دریایی یا زمینی خود صرفنظر نمی‌کنیم

الیاس بوصعب، وزیر دفاع لبنان اعلام کرد کشورش قصد دارد در روند تعیین مرز با رژیم صهیونیستی از اراضی و آب‌های خود دفاع کند و از آن‌ها صرفنظر نخواهد کرد.

وزیر دفاع لبنان: از هیچ بخشی از مرزهای دریایی یا زمینی خود صرفنظر نمی‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، الیاس بوصعب، وزیر دفاع لبنان اعلام کرد کشورش قصد دارد در روند تعیین مرز با رژیم صهیونیستی از اراضی و آب‌های خود دفاع کند و از آن‌ها صرفنظر نخواهد کرد.

وزیر دفاع لبنان ضمن بیان این مطلب گفت: "ما دارای طرح خود برای مرزبندی بر اساس حقوق و قوانین لبنان در رابطه با این مرز‌ها هستیم."

الیاس بوصعب خاطرنشان ساخت مسئله بلندی‌های اشغالی جولان باید به همراه سازمان ملل و سوریه حل شود تا اسرائیل از آنجا  خارج شود و لبنان و سوریه سهم خود را در این بلندی‌ها بازگردانند.

تنش بین لبنان و اسرائیل در مسئله تعیین مرز‌های دریایی و زمینی دو کشور پس از کشف معادن نفت و گاز در آب‌های ساحلی بالا گرفته است. مقامات لبنان اعلام کردند معادن مورد اختلاف در حوضه آبی به این کشور تعلق دارد و از همه موارد قانونی برای دفاع از معادن خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار