اتمام مطالعات منظرفرهنگی تاریخی اورامانات

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : برای اتمام مطالعات منظرفرهنگی تاریخی اورامانات به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی مطالعات منظرفرهنگی تاریخی اورامانات، گفت : برای اتمام این مطالعات به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که ۷۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات ملی و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

وی گفت : این اعتبار باید هرچه سریعتر در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم قبل از شهریور مطالعات منظر را تکمیل کرده و به سازمان میراث فرهنگی کشور ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: اگر اعتبارات به موقع تخصیص پیدا نکند و نتوانیم تا شهریور مطالعات را به اتمام برسانیم، منظر فرهنگی تاریخی اورامانات از لیست اولویت سازمان میراث فرهنگی جهت ارسال به یونسکو خارج می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: زمانی که مطالعات را به پایان برسانیم آن را به سازمان میراث فرهنگی ارسال می‌کنیم تا سازمان نیز این مطالعات را به یونسکو ارسال کند. درصورتی که یونسکو مطالعات را بپذیرد وارد فاز ارزیابی و اجرایی می‌شویم که برای این مرحله به حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی یادآورشد: تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای مطالعات منظر فرهنگی تاریخی اورامانات صرف کرده ایم که آن هم از محل اعتبارات ملی بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای اتمام مطالعات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار