اسکار پینو میدان را برای لوپز خالی کرد/ تصمیم غول کوبایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰

اسکار پینو هیندز فرنگی کار سنگین وزن کوبایی و دارنده مدال برنز دو دوره رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ فرانسه و ۲۰۱۸ مجارستان قصد دارد برای حضور در المپیک توکیو، شانس خود را در رشته کشتی آزاد امتحان کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه میهاین لوپز غول سنگین وزن کوبایی که ۳ مدال طلای المپیک ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ برزیل و همچنین ۵ مدال طلا و ۳ مدال نقره جهان و پنجمی المپیک ۲۰۰۴ آتن را در کارنامه دارد، اعلام کرد که می‌خواهد برای پنجمین بار در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میدان برود و شانس خود را برای کسب مدال طلا در این رقابت‌ها امتحان کند، اسکار پینو هیندز جانشین وی در تیم کشتی فرنگی کوبا، با توجه به اینکه شاسنی در مقابل این کشتی گیر ندارد به رشته کشتی آزاد رفت.

اسکار پینو در حال حاضر در دو رقابت جام جهانی کشتی آزاد در کشور روسیه و مسابقات قهرمانی پان آمریکن به میدان رفته است که در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ی آمریکا نیز صاحب مدال برنز شده است.

این کشتی گیر سنگین وزن کوبایی به دنبال این است که با حضور در رشته کشتی آزاد سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورد تا وی نیز راهی آوردگاه مهم المپیک در کشور ژاپن شود.


بیشتر بخوانید:

پایان هشتمین مرحله اردوی جهانی فرنگی کاران در خانه کشتی

ملاقاسمی: کشتی با نام تختی زنده است/ در گذشته برای پیروزی باید رستم وار می جَنگیدی!


انتهای پیام/

ابراز تمایل غول سنگین وزن کوبایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار