بسته اخبار حوادث امروز بیستم و ششم خردادماه ۹۸؛

دودگرفتگی در یکی از ایستگاه‌ های قطارشهری مشهد

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و ششم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و ششم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دودگرفتگی در یکی از ایستگاه‌ های قطارشهری مشهد

وحید مبین مقدم مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: دودگرفتگی در ایستگاه سید رضی خط یکم قطارشهری ناشی از ایجاد مشکل در منبع تغذیه روشنایی این ایستگاه بود و خللی در سرویس دهی قطار ایجاد نشد.

وی افزود: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ دیشب در اتاق برق و منبع تغذیه روشنایی ایستگاه یاد شده به علت سوختگی عایق پلاستیکی کابل برق رخ داد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: در حال حاضر برق نرمال از مدار خارج شده و به همین دلیل روشنایی ایستگاه کاهش یافته، ولی مشکلی در حرکت قطار به وجود نیامده و تخلیه مسافر هم انجام نشده است.

کشف ۲۲ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی در مرزهای شرقی خراسان رضوی

سردار ماشاء الله جان نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: ۲۲ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد کشف شد.


وی افزود: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان این هنگ با اشراف اطلاعاتی طی دو عملیات در ۴۸ ساعت گذشته این میزان مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان در این عملیات به آن سوی مرز متواری شدند و مرزبانان در پاکسازی محل درگیری ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین فشرده و ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

انتهای پیام//ا.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.