۴۳۰ میلیارد ریال به طرح های بازآفرینی لرستان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اعتبار امسال برای اجرای طرح های بازآفرینی ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۲۰ درصد این مبلغ تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اعتبار امسال برای اجرای طرح های بازآفرینی ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۲۰ درصد این مبلغ تخصیص یافته است.

 مرادپور  افزود: سال گذشته نیز سهم لرستان ۸۰ میلیارد ریال بود که در این راستا ۱۸۰ میلیارد ریال قرارداد به پیمانکاران ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در قالب طرح های بازآفرینی شهری اقدام مشترک دستگاههای مختلف با محوریت راه و شهرسازی انجام می شود ادامه داد: هدف اصلی طرح بازآفرینی شهری افزایش کیفیت زندگی در مناطق حاشیه ای و آسیب دیده و نخستین اقدام در این محلات بازسازی است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری لرستان گفت: ۱۶ درصد محدوده شهری این استان را بافت های فرسوده تشکیل می دهند که ۳۵ درصد جمعیت شهری در آن ساکن هستند.

مرادپور تصریح کرد: دربازآفرینی، بافت های ناکارآمد شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود مطالعات مصوب داشتند که شهرهای الیگودرز و کوهدشت به آنها اصافه شد.

وی افزود: پیرو برنامه دولت برای بازآفرینی سالانه ۲۷۰ محله، ۲۷ محله استان در دستور کار قرار دارد که سند بازآفرینی آن تدوین شده است.

انتهای پیام/ ر

۴۳۰ میلیارد ریال اختصاص  به طرح های بازآفرینی لرستان

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.