دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در مناطق سیلزده از تخفیف بهره مند می شوند

معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان مناطق سیلزده از تخفیف ۱۵ درصدی دانشگاه علمی کاربردی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید علی بدری، معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان مناطق سیلزده از تخفیف ۱۵ درصدی دانشگاه علمی کاربردی بهره مند می شوند.

 بدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از محل کمک های کارکنان دانشگاه علمی کاربردی محموله وسایل منزل به لرستان ارسال شد و۷۰ یخچال و ۸۰ دستگاه کولر خریداری و در بین سیل زدگان توزیع می شود.

وی افزود: با هلال احمر استان لرستان هماهنگ شد و محموله را تحویل دادیم تا بر اساس بانک اطلاعاتی که از سیل زدگان دارند این محموله در بین افراد نیازمند توزیع کنند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه علمی کاربردی اضافه کرد: این محموله سومین محموله هدایای دانشگاه علمی کاربردی است که به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده است و ۲ محموله دیگر مواد غذایی بوده که در بین مردم سیل زده معمولان و پل دختر توزیع شد.

بدری بیان کرد: همچنین برنامه ریزی شده تا دانشجویان این دانشگاه که در مناطق سیل زده تحصیل می کنند از ۱۵ درصد تخفیف شهریه بهره مند شوند؛ به استان ها ابلاغ شده که این دانشجویان را شناسایی کنندو در لرستان برای شهریه دانشجویان پل دختر، معمولان و چگنی ۱۵ درصد تخفیف لحاظ می شود.

انتهای پیام/ ر

بهره مندی از تخفیف برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در مناطق سیلزده

برچسب ها: وزارت علوم ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار