ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به روستاهای سیل‌زده پلدختر

معاو ن بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم روستا‌های سیل‌زده پلدختر در حال ارائه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مصطفی امیری اظهار داشت: از روز‌های اول سیلاب و پس از بازگشایی راه‌های ارتباطی پلدختر و معمولان در راستای ارائه خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی بنا به تدبیر و دستور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ۲۲۰ تیم امدادی، بهداشتی و درمانی شامل پزشک، پرستار و بهیار به پلدختر، معمولان و روستا‌هایی که در معرض سیل قرار گرفته و تخریب شدند اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) به‌صورت رایگان ویزیت شدند، افزود: به‌مدت یک‌ماه از وقوع سیلاب ویرانگر تمام روستا‌های پلدختر را پوشش دادیم که در این مدت بیش از ۱۲۰۰ نفر توسط دندانپزشکان ویزیت شدند وهم‌اکنون در روستای سیل‌زده زورانتل هستند.

معاون بهداشت، امداد ودرمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: گروه دندان‌پزشکان خدمت‌گذاران اربعین عده‌ای از دندان‌پزشکان خیرین سلامت هستند که به صورت گروه‌های جهادی تیم‌بندی می‌شوند و هر تیم دارای چهار دندانپزشک است.

وی با قدردانی از همکاری مسئول بهداشت‌ودرمان شرکت نفت لرستان بابت تأمین اسکان و آذوقه برای گروه دندان‌پزشکان اربعین بیان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی و دندان‌پزشکان درخواست می‌شود که به کمک بهداشت و درمان سپاه بیایند و با توجه به اینکه مواد مصرفی دندانپزشکی گران و مستلزم هزینه است این گروه دندانپزشکی را کمک کنند.

انتهای پیام/د

خدمات رایگان دندانپزشکی به روستا‌های سیل‌زده پلدختر ارائه شد

برچسب ها: سیل ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.