برانکو: نگران پرداخت نشدن طلبم از سوی پرسپولیسی ها نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نگران طلبم از ایرانی‌ها نیستم و این موضوع مانند شوخی می‌ماند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی به باواریای آلمان سفر کرده است قرار شده تا طلب ۶۰۰ هزار یورویی اش از پرسپولیس را به صورت نقدی دریافت کند. او در این خصوص اظهار کرد: برای استراحت به آلمان آمده‌ام و قرار نیست اینجا کار خاصی انجام دهم. من ۶۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارم. اما این را نیز می‌دانم که ایران اکنون برای انتقال پول با مشکل مواجه شده است. این مثل شوخی می‌ماند که من نگران طلبم از ایرانی‌ها باشم. به هیچ وجه این گونه نیست.

سایت ۱۰۰posto کرواسی به قول از برانکو درمورد عملکرد زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی گفت: کرواسی بعد از پایان جام جهانی دوران سختی داشته است. اما این را نمی‌توان بهانه کرد. بسیاری از بازیکنان تیم ملی  هم خسته بودند و نیاز به استراحت داشتند. همین دلایل باعث شد که تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی عملکرد خوبی نداشته باشد. این خیلی خوب است که فصل قبل حالا به پایان رسیده است. حالا با استراحت ذهنی و فیزیکی، تیم ملی کرواسی می‌تواند یک بار دیگر به روز‌های درخشان خود ادامه بدهد.

در ادامه مربی باشگاه پرسپولیس درخصوص حضور چند ساله‌اش در این تیم اظهار کرد: ۴ سال، دوران درخشانی در پرسپولیس داشتم و باشگاه نیز به خاطر نتایج خوبی که گرفتیم از جایگاه ویژه‌ای نزد طرفداران تیم برخوردار شد. فوتبال در کشور ایران خیلی مهم است و در هر بازی به طور متوسط ۵۵ هزار هوادار از بازی‌های مان در ورزشگاه‌ها دیدن می‌کنند. شما می‌توانید ببینید که من در اینستاگرام بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارم. من در پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارم و اصلا مشکلی  در فوتبال ایران ندارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که مهر ایرانی روی پاسپورتشان داشته باشند برای ورود به کشور‌های غربی مشکلی خواهند داشت، گفت: وقتی اولین‌بار از ایران خواستم به آمریکا بروم، کنسولگری از من پرسی چرا در ایران حضور داشتی. به آن‌ها گفتم که من یک مربی حرفه‌ای هستم و برای ایرانی‌ها کار می‌کنم و به هیچ وجه ارتباطی با سیاست نداشته ام.


بیشتر بخوانید:

گوچی گزینه جدید پرسپولیسی ها در خط حمله

نبی: ۲۰ درصد قرارداد سال آینده ایوانکوویچ را فردا پرداخت می‌کنیم/برانکو نگاه ویژه‌ای به بیرانوند دارد/ جذب بازیکنان استقلال در دستور کار ما نیست

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام قطعی است


انتهای پیام/

اظهارات برانکو در خصوص پرداخت طلبش از سوی باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار