وقف زمین یک میلیارد ریالی در تنکابن

زمین یک میلیارد و هفتاد میلیون ریالی در تنکابن وقف هزینه های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از وقف یک قطعه زمین در تنکابن جهت هزینه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی خبرداد و گفت: آقایان صفرعلی و عیسی اولیائی و سلیمان بخشی این قطعه زمین را وقف کردند.
 
وی ارزش تقریبی این موقوفه رایک میلیارد و هفتاد میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این زمین که دارای سند مالکیت بوده و در خلخال محله تنکابن واقع شده به مساحت ۲۱۴ متر مربع می‌باشد.
 
وی نیت این موقوفه جدید را هزینه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی عنوان کرد.
 

آمل، میزبان چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از دوم تیرماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود، گفت: این دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف از دوم تیرماه در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.
 
وی مکان برگزاری افتتاحیه این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم را مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم (ع) آمل اعلام کرد و افزود: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز ۵ تیرماه با اعلام و تقدیر از نفرات برتر برگزار می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مسابقات قرآن بخش خواهران در روز‌های ۲ و ۳ تیرماه و مسابقات برادران در روز‌های ۴ و ۵ تیر ماه برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام حیدری تأکید کرد: همه ما مدیون قرآن کریم هستیم و در این راه باید تلاش کنیم تا کلام الهی در جهان هرچه بیشتر نشر داده شود و در کنار تلاوت قرآن باید به فرمایشات الهی عمل کنیم.
 

 

انتهای پیام/آ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار