کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی در کوثر افتتاح شد

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان کوثر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان کوثر افتتاح شد.

وی افزود: در این خصوص حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از جانب فرمانداری این شهرستان و بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از سوی اداره شهرستان کوثر هزینه شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تشکر از اهتمام ویژه مسوولان این شهرستان در اره اندازی این کارگاه، بیان داشت: استقبال خوبی از این کارگاه در روز‌های گذشته انجام گرفته است که امیدواریم بازار کار نیز رونق خوبی داشته باشد.

گلمغانی زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بحث رونق تولید در سال جاری، افزود: با توجه به غنی بودن این منطقه از نظر سنگ‌های قیمتی مشکلی در تهیه مواد اولیه برای این کارگاه در شهرستان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ع

راه اندازی کارگاه تراش سنگ های قیمتی در کوثر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.