نیروهای مسلح استان بوشهر اقتدارآفرین هستند

استاندار بوشهر با اشاره به اتحاد و همدلی نیروهای مسلح این استان گفت:امنیت پایدار استان بوشهر با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی ایجاد شده که نشان از اقتدار نیروهای مسلح است.

نیروهای مسلح استان بوشهر اقتدارآفرین هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های مسلح از وحدت و اتحاد مثال زدنی برخوردار هستند افزود: عملکرد نیرو‌های مسلح در استان مهم و استرتژیک بوشهر از موفقیت بالایی برخوردار است که در این راستا نشان از اتحاد و همدلی در بین این نیرو‌ها است.

وی، امنیت استان بوشهر را پایدار دانست و تصریح کرد: امنیت استان بوشهر با تلاش نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی در ابعاد گوناگون پایدار است که خدمات نیرو‌های مسلح استان بوشهر اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر از کاهش پرونده جرایم نیرو‌های مسلح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:رعایت اخلاق اسلامی در نیرو‌های مسلح سبب کاهش جرایم شده و در این راستا کاهش پرونده‌های قضایی در نیرو‌های مسلح استان بوشهر نشان از نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق اسلامی و تدبیر فرماندهان است.

گراوند، بزرگترین سرمایه یک مسئول را داشتن نام نیک در جامعه دانست و تاکید کرد: رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر با داشتن اخلاق اسلامی، خدمات مطلوب، رعایت قوانین، قاطعیت در فعالیت و اقتدار، نامی ماندگار در این استان از خود به‌جای گذاشته است.

وی، با قدردانی از خدمات ارزنده سیدمحمدرضا بحرالعلـوم افزود: برای رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان بوشهر آرزوی موفقیت و پیروزی می‌شود

انتهای پیام/م

امنیت پایدار استان بوشهر نشان از اقتدار نیروهای مسلح است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.